Rovnou na obsah Rovnou na menu
Menu
Město Soběslav
MěstoSoběslav

Dotazy a odpovědi

Toto není diskuzní fórum!

Tato rubrika slouží pouze k Vašim dotazům (na řešení konkrétních životních situací atd.) a odpovědím ze strany kompetentních osob.

Váš dotaz bude zveřejněn až po zodpovězení.

Datum vložení: 6. 11. 2024

Město Soběslav pronajímá lékařům prostory v budově Polikliniky, která je v majetku města. Kontrola činnosti lékařů je v kompetenci příslušné lékařské komory. V případě hledání jiného lékaře je třeba se obrátit na zdravotní pojišťovnu pacienta.

Bc. Marcela Matějková vedoucí sociálně zdravotního odboru kurátor pro mládež, 7. 11. 2024
Datum vložení: 26. 9. 2024

Dobrý den! Zapůjčení kontejneru na odpad je možné u Správy města Soběslavi s.r.o. Zapůjčení a podmínky je možno domluvit s jednatelem - Václav Novotný - tel.603 792 020 nebo panem Kobliškou tel.  775 736 788. Zapůjčení na den stojí 500 Kč bez DPH a je nutno připočítat i dopravu a peníze za likvidaci odpadu. Pokud máte, jak píšete, různorodý odpad - elektroodpad, papírové kartony, polystyren, oděvy, tak by ho měl původce vytřídit a neměl by ho dávat společně do 1 kontejneru, aby vznikla směs odpadů. Pokud bude odpad vytříděný, tak nebude porušován zákon o odpadech a také nebudou účtovány náklady za uložení odpadu na skládku. Elektroodpad a využitelné odpady typu papír, oděvy, polystyren na skládku nepřijímají. Nejlepší by bylo dát různé druhy odpadu do velkých plastových pytlů a takto vytříděný odpad roztřídit na sběrném dvoře. V případě nejasností můžete kontaktovat Městský úřad Soběslav, odbor životního prostředí, Ing. Jan Mošnička tel. 776 280 186.

2. 10. 2024
Datum vložení: 19. 9. 2024

Dobrý den! Město Soběslav mělo záměr svážet bioodpad již v září roku 2016. Záměr nebyl realizován kvůli finanční náročnosti projektu a záměr svozu bioodpadu  byl nahrazen rozmisťováním velkoobjemových kontejnerů na bioodpad v Soběslavi, Chlebově i Nedvědicích. Město Soběslav předpokládá, že svoz bioodpadu od jednotlivých nemovitostí  bude realizován a to z důvodu, že odděleně soustřeďované složky komunálního odpadu mají tvořit v roce 2025 a následujících letech minimálně  60% a tento požadavek by měl být řešen vytříděním biologicky rozložitelného komunálního odpadu z domácností.  Za ORP Soběslav

Ing. Mošnička Jan, 24. 9. 2024
Datum vložení: 9. 6. 2024

Dobrý den,

v současné době město neprodává žádnou stavební parcelu.

V přípravě je další etapa vybudování inženýrských sítí a komunikací na pozemcích za sídlištěm Svákov, která by měla být dokončena na konci příštího roku.

Poté by mohlo dojít k prodeji zasíťovaných stavebních parcel v této lokalitě.

Cenu Vám bohužel nejsem schopna sdělit. Prodej parcel probíhá formou licitace, kdy je stanovena na základě znaleckého posudku cena minimální (vyvolávací), a pak záleží už jen na zájmu veřejnosti.

 

S přátelským pozdravem

Jana Křemenová, DiS.

  vedoucí odboru organizačního a správy majetku města

   Městský úřad Soběslav

   náměstí Republiky 59/I

   392 01  Soběslav

 

 

 

    

     

Datum vložení: 30. 6. 2023

Dobrý den,

pokud otázku vývoje průmyslové zóny opravdu sledujete, víte, že v současnosti se připravuje změna č. 2 územního plánu města a také územní studie, která by nastavila bližší parametry a regulativy pro její rozvoj. V současnosti probíhá EIA (posouzení vlivů záměru na životní prostředí).  Konkrétní uživatel průmyslové zóny a tudíž ani využití budoucích staveb není zatím známo. Výbor pro rozvoj průmyslové zóny se dlouhodobě a pečlivě věnuje této problematice. Všechny důležité výstupy z práce výboru naleznete na internetových stránkách města. V případě Vašeho zájmu Vám doporučuji navštívit buď vedoucí našeho oddělení územního plánování a památkové péče odboru výstavby a regionálního rozvoje MěÚ ing. arch. Dagmar Buzu nebo přímo předsedkyni Výboru pro rozvoj průmyslové zóny Mgr. Alenu Krejčovou.

Ing. Bryll Radek, tajemník Městského úřadu Soběslav, 26. 7. 2023
Datum vložení: 28. 2. 2023

Dobrý den,

autobusové nádraží společně s P+R parkovištěm bude dokončeno do konce června tohoto roku. Informační systém bude instalován na místech Vámi zmíněných trubek a drátů v průběhu dubna (zpoždění instalace je způsobeno zdržením dodávky komponent od zahraničního dodavatele). Označníky zastávek budou instalovány, jakmile to dovolí povětrnostní podmínky.

Mgr. Lintner Pavel, 10. 3. 2023
Datum vložení: 2. 12. 2022

Dobrý den, pane Krčmo,

na Váš dotaz ze dne 30.10.2022 jsem odpovídal 2.11.2022 ve 13:22 na e-mailovou adresu J.krcma@seznam.cz, kterou jste uvedl jako kontakt pod zaslaným dotazem. Obratem mi přišla zpráva od poštovního serveru, že tato adresa neexistuje. Proto jsem ve 13:25 zaslal tutéž odpověď na adresu Libor.krcma@seznam.cz, kterou jste uvedl jako kontakt pod Vaším dotazem z 2.4.2022. Pod dotazem z 2.12.2022 pro změnu uvádíte kontakt Lkrcma@seznam.cz.

Nevím, kde a od koho jste získal informaci, že oprava chodníku v Žižkově ulici letos neproběhne, ale oprava v horní části ulice již probíhá a dle smlouvy se zhotovitelem bude pokračovat až do 22.12.2022, kdy by měla být dokončena v plánovaném rozsahu.

S pozdravem

Mgr. Lintner Pavel, 5. 12. 2022
Datum vložení: 8. 11. 2022

Dobrý den,

dopravní značení nebylo úmyslně odstraněno.  Obcí Nová Ves prochází sil. č. III/13521 ve správě - Správa a údržba silnice Jihočeského kraje. Kontakt: Luděk Zasadil, tel.: 381 521 268

Vaněk Filip pracovník odboru výstavby a regionálního rozvoje – silniční hospodářství, 16. 11. 2022
Datum vložení: 12. 9. 2022

Dobrý den! Žádost o dotaci na tepelné čerpadlo není možné podat na Městský úřad v Soběslavi. Kompetentní je Státní fond životního prostředí  na adrese Mánesova 1803, 370 01 České Budějovice 7. Úřední hodiny pondělí a středa 9-17 hodin, pátek 9-12 hodin. Je možno provést konzultaci na telefonním čísle 733781192 a to v těchto hodinách: pondělí a středa 9-17 hodin, úterý a čtvrtek 9-15 hodin, pátek 9-12 hodin.

Ing. Jan Mošnička, odbor ŽP MěÚ Soběslav, 16. 9. 2022
Datum vložení: 12. 9. 2022

Dobrý den,

otázka je příliš obecná, druhů podání může být několik, např. dotaz, stížnost, žádost o informace, podání ve věci stavebního řízení apod.  Ale obecná lhůta činí 30 dní, pokud jí speciální zákon neupravuje.

Ing. Radek Bryll, tajemník Městského úřadu, 13. 9. 2022

Občan

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Smart Info

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím e-mailů

Užitečné informace

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
31
1 2

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Informace od nás

Smart info

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím SMS a e-mailů

Chci se zaregistrovat

Náměstí - kamera

Městské organizace